14 Ağustos 2012 Salı

EVALUATION/POSITIONING

1)Haluk KÜÇÜK   http://halukucuk.blogspot.com/2012/08/3rd-assignment-positioning-in-marketing.html

 Coca Cola'nın market stratejilerini iyi değerlendirmiş(telefon bedava konuşma süreleri, kapak getirip hediye kazanma promosyonları) Ayrıca eskiden ve günümüzdeki içecek alışkanlıklarını kolanın başarısıyla bağdaştırarak karşılaştırmış.

2)Fulya ERKUT   http://fulyaerkut.blogspot.com/2012/08/hemsire-denince-aklnza-ne-geliyor.html

Seçtiği resim ''positioning'' kavramının marka ve ürün bazlı olarak değil yaşamımızın içinde çok eskiden beri olduğunu anlatıyor.Hemşire kelimesiyle bir resmi nasıl bağdaştırabiliyorsak aynı şekilde markaların ismini duyunca logolarını düşünebiliriz.

3)Uluç GÜRALP  http://070204042.blogspot.com/2012/08/3rd-assignment-positioning-in-marketing.html

Bir arının neden bir çiçeği seçebileceği sorusundan yola çıkarak markaların birbirlerinden farklı bir şeyler yapmaları gerektiğini, müşterilerin aklında hangi ayrıcalıkları ile yer etmek istediklerine karar verip bunu sağlayabilmek için çeşitli stratejiler geliştirmeleri gerektiğini güzel vurgulamış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder