27 Ağustos 2012 Pazartesi

PACKAGING/EVALUATION

1)Oğuzhan DEMİRCİ

http://oguzzdem.blogspot.com/2012/08/packaging-ambalajlama-yalnzca-urunu.html

Şişelere bakınca, görseli bile bana çok sevimli geldi.Bu şekilde düşünerek ürün satın alan tüketici çok olduğu için güzel düşünülmüş bir tasarım.İçinde taşıdığı anlam hakkında da bilgi vermiş ve hikayesi olan ürünlerin daha tercih edilir olduğunu belirtmiş.

2)http://marketingmanagement216.blogspot.com/2012/08/packaging.html

Marka, normal/sıradan bir çikolata kutusu sunmak yerine daha yaratıcı bir kutu sunarak değişiklik yaratmış.Böyle ufak ama önemli detaylarla öne geçilebilir, bunu güzel anlatmış.

3)Ozan ÇEVİK

http://ozancevik.blogspot.com/2012/08/packaging-sizce-dalndan-koparlms-meyve.html

Ambalajın ürün için önemini çok güzel bir örnekle anlatmış.Tüketicinin zihninde bu tarz güzel düşünülmüş şeylerin çok büyük etkisi olduğunu belirtmiş.Böyle güzel şişelerle votka içmek bir tüketiciye kendini özel hissettirebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder